ПЛАН-КОНСПЕКТ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ Тема: “ Ярмарок професій ” - Розробки <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог статей - Рибинська ЗОШ
Середа, 07.12.2016, 00:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
.
Меню сайту
Свіжі новини
[02.02.2015]
СІТКА ДЛЯ АТО (0)
[30.01.2015]
Крути – смолоскип у майбутнє (0)
[29.01.2015]
Сьогодні – 97-ма річниця подвигу Героїв Крут (0)
[29.01.2015]
Герої Крут вчать нас жертовності та патріотизму – Президент (0)
[27.01.2015]
Випускники, які не пройдуть ДПА, не отримають атестати (0)
[27.01.2015]
Звернення Президента у зв’язку з Міжнародним днем пам’яті жертв Голокосту (0)
[27.01.2015]
Звернення Президента у зв’язку з Міжнародним днем пам’яті жертв Голокосту (0)
[26.01.2015]
У МОН розробили навчальну програму "Захист Вітчизни" (0)
[25.01.2015]
Оберіг для солдата (0)
[25.01.2015]
25 січня в Україні оголошено Днем жалоби (0)

Усі новини.

Наша кнопка


Якщо наш сайт був вам корисний, ви можете розмістити наш банер на своєму сайті.

Рибинська ЗОШ І-ІІІст.




Наші друзі


Холминський Будинок творчості

Корюківка Альянс3000

Крок за кроком.

Нові фото
Наше опитування
Хто Ви? Відвідувач нашого сайту.
Усього відповідей: 1453
Головна » Для вчителів » Розробки

ПЛАН-КОНСПЕКТ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ Тема: “ Ярмарок професій ”

Тема: Ярмарок професій.

Мета. Ознайомити учнів із переліком галузей народного господарства, переліком професій які дають змогу займатися індивідуальною трудовою діяльністю, які мають сталий попит на ринку праці; порадити, як обрати професію до душі, як звикнути помилок і розчарувань у виборі професії, як враховувати дані гороскопу при виборі професії; виховувати зосередженість, щоб не розгубитися в різноманітності професій.

Обладнання: Вивіска "Ярмарок професій"; малюнки учнів; роботи дівчат; вишивки, в'язані речі; скриньки з матеріалами профорієнтації; столи, за якими сидять учні.

І. Підготовчий етап:

1.         Доручити учням підібрати матеріал про види професій.

2.         Принести до школи вишивки в'язані речі та інше.          

3.         За декілька днів до класної годили використовуючи відповідну навчальну

ситуацію, оголосити тему «Ярмарок професій».

П. Змістовний матеріал класної години.

Хід заходу

1-й учень.

Поки ти їв, і спав, і ріс Поки малий ще ти на зріст, Мабуть, вже тисячі людей Подбали про життя твоє. Аби ти добре ріс, Аби ти добре їв, Щоб ти спокійно спав І в різні ігри грав. Ти став здоровий, молодець, Сміливим і умілим, А чим порадуєш людей, Яким хорошим ділом?

Студент-практикант. І щоб вибрати те хороше діло, професію до душі, ми сьогодні прийшли на ярмарок професій. А як ви думаєте, чи можна прожити без професії?

1-й учень. Я вважаю, що без професії людині прожити не можна, бо в усі часи славилися хороші майстри своєї справи.

2-й учень. Я теж думаю, що не можна, бо улюблена праця звеличує людину.

3-й учень. А на мою думку, без професії, без улюбленої справи, людина існує, а не живе.

Студент-практикант. Якщо так, то поринаймо у світ ярмарку. По-перше, розглянемо перелік галузей народного господарства і кожен подумає, в якій галузі ви хотіли б працювати?

(Учень роздає зі своєї скриньки перелік галузей народного господарства і кожен учасник знайомиться зі списком).

1-й учень.

Учитель діткам - батько й мати

У серці теплі почуття,

Готовий їм завжди віддати,

Свою часточку життя.

В очах дитячих іскри грають,

Співучий прозвучав дзвінок.

їх вчитель в класі зустрічає

І починає свій урок,

Живе учителеве слово

У тиші човном попливло.

І ожили ліси й діброви

І оновилося село.

Бо слово вчителя, як мрія

Любов у ньому і краса.

Воно добро у серці сіє,

Воно ж бо чисте, як роса.

2-й учень.

Учителем можливо стати,

Учителем - дітей учить,

Складних наук їх научати .

Й науки головної - жить.

(Учень дістає зі своєї скриньки перелік професій освітньої галузі, роздає для ознайомлення і розповідає про свій вибір).

Студент-практикант. Як учитель, я хочу, щоб мої вихованці не тільки добре засвоїли знання, а й могли використати їх у житті, були хорошими людьми і фахівцями улюбленої справи.

1-й учень.

Професій безліч є цікавих,

Але свою вгадати як -         

Щоб добре діло й добра слава?

І я собі міркую так:

Потрібно лікувать хвороби,

Водить у космос кораблі,

Та я із роду хліборобів,

І родовід мій - від землі.

Степ перейти - життя прожити,

То не такі прості слова,

Життя утворене від жита,

Бо хліб - усьому голова.

Раніш од сонечка вставати,

Погладить колос на ходу!

Ні, я, мабуть, не в космонавти, -

У хлібороби я піду. (Учень зі своєї скриньки роздає перелік сільськогосподарських професій).

Студент-практикант. Обираючи професію, треба пам'ятати, що здійснити відповідальний крок вибору треба свідомо, враховуючи свої нахили та здібності, особисті та громадські інтереси.

1-й учень. Погляд на професію як на постійну, на все життя справу -хибний, бо не враховує, що людина має різносторонні здібності, які дають можливість накопичувати спеціальні знання та навички у різних сферах діяльності, кращим інженером буде той, хто пройшов школу майстерності робітника.

2-й учень. Розподіл професій на погані й хороші, цікаві та не цікаві, легкі й важкі - помилковий. Значення професії у житті людини залежить; не від характеру роботи, а як до неї ставиться сама людина.

3-й учень. Професію не слід обирати за компанію. Такий вибір тільки випадково буває вдалим.

1-й учень. Інколи за зовнішньою привабливістю професії приховані

труднощі. Так, професію геолога інколи цінують за можливість мандрувати і

споглядати світ. Але ж...      І

2-й учень. Світ професій значно ширший, понад 40000, ніж коло навчальних предметів, тому ототожнення улюбленого предмета з професією не є надійним орієнтиром у виборі професії.

3-й учень. Вибираючи професію, слід враховувати характер особи, стан її здоров'я, ознайомитися з гороскопом. Адже характер людини залежить від дати її народження. Гороскоп нам вказує не тільки на ті професії, які можна обирати, а застерігає від тих, яких обирати не варто, бо це може призвести до погіршення здоров'я.

(1-й учень роздає зі своєї скриньки матеріали «Гороскоп і вибір професії», з якими учні знайомляться за столами. 2-й учень роздає перелік професій, які дають можливість займатися індивідуальною трудовою діяльністю. 3-й - список професій, які користуються сталим попитом, у регіоні).

1-й учень.

Зростають будинки і храми

За допомогою кранів крилатих.

І все це створено руками

Будівельників завзятих.

(Учень дістає зі своєї скриньки перелік професій будівничих, спеціальностей. Розповідає ким він хоче стати в майбутньому).

2-й учень.

Вони призвані клятву давати

В будні і свята,

На варті здоров'я стояти,

Люди в білих халатах.

Життя і здоров'я наше

В їхніх руках.

(Роздає список професій медичного спрямування).

3-й учень.

На заводі бути - моя мрія,

Де чавун тече рікою, як зоря жевріє.         

Там я домни і мартени буду будувати,

Мідь й вугілля в шахтах добувати.

(Учень роздає перелік професій машинобудування і металургії).

(Інші учні роздають списки професій зв'язку та транспорту, перелік професій захисників прав людини, та професій харчової і легкої промисловостей).

Студент-практикант. Ярмарки на Україні існують давно. Спочатку для обміну речей, пізніше для торгівлі. Бо ярмарок - це торгове дійство. Нині на ярмарках все частіше організовують виставки, на яких підписуються контракти купівлі-продажу. Проводяться зустрічі з цікавими людьми, концерти аматорських колективів, просто зустрічаються друзі за чашкою кави, щоб поспілкуватися, поділитися своїми планами. В час ринкових відносин все більше розвивається мале підприємництво, тобто зайнятість людей індивідуальною трудовою діяльністю. На нашій виставці представлені роботи учнів, а також роботи професіоналів: вишивальниць, квітникарів, кравців.

(Учениця роздає перелік професій галузі культури. Розповідає про свою мрію стати хореографом).

 

Студент-практикант. Як ми бачимо, деякі учні вже визначилися з тим, ким хочуть стати у дорослому житті й уже зараз реалізовують свої мрії.

(Учень роздає список нових професій).

Студент-практикант. Є професії, які говорять самі за себе, а є професії, про які ми нічого не знаємо, тому звернемось до словничка нових слів.

1.         Майстер із виготовлення гобеленів - це майстер із ручного

виготовлення килимових виробів.

2.         Кесонник - працівник, який веде роботи в закритому від зовнішнього

повітря колодязі.

3.         Такелажник - робітник, який обслуговує установки, в яких

відбувається процес електролізу, тобто покриття деталей іншими металами

чи сплавами.

Підведення підсумків проведеного заходу

Студент-практикант. Вибір професії - це справа не одного дня. Сьогодні ми зробили початок, а вдалий вибір залежить від вас. Звичайно, всі галузі й професії ми сьогодні не згадали. Як же уникнути помилок і розчарувань у виборі професії? Зважуючи на те, що почули, я впевнений, що виберете собі професію до душі й не станете блудним сином. Бо лише трудом дорослішають душі, й лише трудом на світі сущі ми.

Категорія: Розробки | Додав: dvovukАвтор:
Переглядів: 11376 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша адреса

15321 Чернігівська обл.
Корюківський район
с. Рибинськ
вул. Зелена, 35
тл. 2-52-71
Email: dvovuk2@i.ua

Зараз в Україні
Увага! Увага!...
Ви на сайті
Погода в Рибинську
 
.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук

Copyright MyCorp © 2016 | Конструктор сайтів - uCoz