План – конспект виховної години "Розкажи мені про себе" - Розробки <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог статей - Рибинська ЗОШ
Неділя, 04.12.2016, 23:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
.
Меню сайту
Свіжі новини
[02.02.2015]
СІТКА ДЛЯ АТО (0)
[30.01.2015]
Крути – смолоскип у майбутнє (0)
[29.01.2015]
Сьогодні – 97-ма річниця подвигу Героїв Крут (0)
[29.01.2015]
Герої Крут вчать нас жертовності та патріотизму – Президент (0)
[27.01.2015]
Випускники, які не пройдуть ДПА, не отримають атестати (0)
[27.01.2015]
Звернення Президента у зв’язку з Міжнародним днем пам’яті жертв Голокосту (0)
[27.01.2015]
Звернення Президента у зв’язку з Міжнародним днем пам’яті жертв Голокосту (0)
[26.01.2015]
У МОН розробили навчальну програму "Захист Вітчизни" (0)
[25.01.2015]
Оберіг для солдата (0)
[25.01.2015]
25 січня в Україні оголошено Днем жалоби (0)

Усі новини.

Наша кнопка


Якщо наш сайт був вам корисний, ви можете розмістити наш банер на своєму сайті.

Рибинська ЗОШ І-ІІІст.




Наші друзі


Холминський Будинок творчості

Корюківка Альянс3000

Крок за кроком.

Нові фото
Наше опитування
Хто Ви? Відвідувач нашого сайту.
Усього відповідей: 1453
Головна » Для вчителів » Розробки

План – конспект виховної години "Розкажи мені про себе"

План – конспект виховної години

 

Тема: Розкажи мені про себе.

Мета:

- навчальна: Спонукати дітей замислитися над такими питаннями: що таке дружба? Що значить бути справжнім другом? Які якості в людині треба цінувати?

- виховна: Виховувати в них повагу до друзів.

- розвиваюча: Розвивати уміння використовувати набуті знання в житті і бути гарним другом.

 Ближче познайомитися з учнями класу;

Дізнатися про їхні інтереси, мрії;

Виховувати такі риси характеру як доброта, милосердя, дружба, товариськість.

Вступне слово вчителя.

Сьогодні у нас година знайомства «Розкажи мені про себе». Сама тема говорить про те, що ми більше розкажемо один одному про себе, свої захоп­лення, мрії, бажання. Бо разом живемо в одній класній сім'ї, але чи знаємо один одного? одні. Кожна людина живе на землі тільки одне життя, а тому варто задума­тись над тим, як його прожити. Адже «більше тебе не буде завтра на цій землі, інші ходитимуть люди — добрі, ласкаві і злі». А яка згадка зали­шиться про тебе, що корисного зробиш ти, щоб люди не забули тебе?

У кожного з нас від народження з'являються свої принципи: один лю­бить спокій, буденність, простоту, скромність, інший - навпаки: неспокій, святковість, вишуканість. Одні ростуть і виховуються в сім'ях, де панує любов, злагода, людяність, достаток, а інші - в сім'ях, де можна почути сварки, образи, немає повного достатку. Але кожен з нас зі своїм народжен­ням одержав право на життя і повинен думати зараз над кожним своїм кроком, вчинком. Перед кожним з нас повинна бути якась мета, мрія, яку хочеться здобути, досягти.

А зараз кожен розкаже про себе, про свої улюблені заняття, мрії, бажання.

Дуже важливо в житті мати товариша, подругу, з якими можна розді­лити свою радість і горе, поділитися найпотаємнішим. Справжній товариш ніколи не залишить в біді, з ним завжди приємно. Але пам'ятаймо при­слів'я: «Друга шукай, а знайдеш — тримай». Ми не повинні зраджувати дружбу, робити неприємне тому, з ким дружиш.

Практична робота «Як поведешся в такій ситуації?»

Учні читають завдання і висловлюють свої думки.

Уяви, що ти з друзями знайшов загублений вчителем листок. На ньому - розв'язання завдань завтрашньої контрольної роботи. Друзі сказали тобі, якщо не скажеш вчителеві, то всім забезпечені хороші оцінки з контрольної роботи. Як ти зробиш? Послухаєш друзів? По відомиш вчителя про знахідку?

Перед фізкультурою двоє учнів вирішили: давайте-но підемо з уроків. Якщо підуть усі - то нікому нічого не буде. Учні пішли, та
потім виявилося, що дехто залишився. І серед них якраз ті двоє. Тих, що пішли з уроків, покарано. Як оцінюєте вчинок тих учнів, які орга нізували втечу, а самі не втекли? А як - вчинок решти учнів, тобто тих, що втекли?

Декілька днів Ала не з'являлася до школи. Ніхто: ні вчителька, ні учні не знали, що з нею сталося. І ось Ала в школі. В неїдуже сумний вираз обличчя, в очах винуватість. На класних зборах вчителька і учні посварили Алу за погане відвідування школи, знизили поведінку. Ніхто з однокласників не захистив дівчину. Ала, вийшовши з класу, заплакала. Чи правильно поступили вчителька і учні? Що зробили б ви, будучи її однокласником чи однокласницею?

Кожного дня Аліна приходила в школу в іншому одязі. Всі дівчата тільки тихенько поглядали на неї, заздрили, а вона вихвалялася, що батько приїде з Німеччини і ще привезе. Однокласниці почували себе ніяково, тому що вся увага хлопців була звернута тільки на Аліну. Вона перестала дружити з своїми однокласницями, бо вважала їх несучасними. Як ви оцінюєте поведінку Аліни? Що зроби­ли б ви, будучи її однокласником чи однокласницею? Чи правильно поступали хлопці?

Ви запропонували дружбу дівчині з сусіднього класу. Вона погодилась. Ви разом з нею ходите в школу, інколи готуєте уроки, слу­хаєте музику. Але одного разу ваш товариш сказав їй, що ви – нечесна людина, що, крім неї, у вас ще багато подруг. Дівчина, вислухавши це, не захотіла більше з вами спілкуватися, бачити вас. Хто винен у цьому? Як оцінюєте вчинок свого товариша? Чи продовжуватимете з ним дружити? Як плануєте помиритися з дівчиною?

Уяви таку ситуацію: у ваш клас поступила на навчання нова учениця (прибула з іншої школи). Твої однокласники не прийняли її, глузують з неї. Дівчата також не дуже охочі дружити з нею. А нова учениця почала подобатись тобі. Як ти діятимеш в такій ситуації?

 

1.     Підтримуватимеш однокласників і ніколи не заступатимешся за неї?

2.     Почнеш дружити з цією дівчиною і не звертатимеш ні на кого уваги?

3.     Просто будеш ждати і спостерігати, що буде далі?

4.     Чи поступиш якось інакше?

 

В тебе незабаром день народження. Хочеш запросити своїх друзів. Весь час займаєшся прибиранням. І ось святковий торт на столі, всі друзі зібралися. Ти запросив до столу і своїх батьків та молодшу
сестричку. Та дехто з гостей був проти того, щоб батьки були при­сутні. Як поступиш в такій ситуації?

Як ти уявляєш собі шкільну дружбу міх хлопцем і дівчиною? Чи віриш у те, що пізніше вона може перерости в любов?

Твій батько зловживає алкоголем. Твої шкільні друзі знають про це і постійно глузують з тебе. Що робитимеш в такій ситуації?

Якось однокласник запросив тебе послухати музику. Ти пообі­цяв обов'язково прийти. І ось у тебе з'явився вільний час і ти згадав
про запрошення. Коли прийшов до нього, то побачив ще багатьох хлопців. Вас швидко познайомили. А через деякий час тобі запропонували сигарети. Ти ніколи ще не курив. Як поступиш в даній ситуації?

Підсумок.

Як бачимо, в житті є багато різних ситуацій, в яких опиняється та чи інша людина. Тому треба бути, насамперед, розсудливим, розумним, не квапитись з рішеннями і висновками, вміти розрізнити, де справжня дружба, а де ні.

Наша розмова-знайомство підходить до кінця. Не знаю, чи були всі щирими, відвертими, чи почерпнули для себе щось корисне? Та хочу, щоб ви зрозуміли, що людина повинна жити прекрасним, повним надій і сподівань життям.               

Категорія: Розробки | Додав: dvovukАвтор:
Переглядів: 13947 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.2/13
Всього коментарів: 1
1  
Мені подобається ваш сат

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша адреса

15321 Чернігівська обл.
Корюківський район
с. Рибинськ
вул. Зелена, 35
тл. 2-52-71
Email: dvovuk2@i.ua

Зараз в Україні
Увага! Увага!...
Ви на сайті
Погода в Рибинську
 
.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук

Copyright MyCorp © 2016 | Конструктор сайтів - uCoz