Образотворче мистецтво. II семестр. 4 клас - Тематичне планування <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог статей - Рибинська ЗОШ
Неділя, 04.12.2016, 23:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
.
Меню сайту
Свіжі новини
[02.02.2015]
СІТКА ДЛЯ АТО (0)
[30.01.2015]
Крути – смолоскип у майбутнє (0)
[29.01.2015]
Сьогодні – 97-ма річниця подвигу Героїв Крут (0)
[29.01.2015]
Герої Крут вчать нас жертовності та патріотизму – Президент (0)
[27.01.2015]
Випускники, які не пройдуть ДПА, не отримають атестати (0)
[27.01.2015]
Звернення Президента у зв’язку з Міжнародним днем пам’яті жертв Голокосту (0)
[27.01.2015]
Звернення Президента у зв’язку з Міжнародним днем пам’яті жертв Голокосту (0)
[26.01.2015]
У МОН розробили навчальну програму "Захист Вітчизни" (0)
[25.01.2015]
Оберіг для солдата (0)
[25.01.2015]
25 січня в Україні оголошено Днем жалоби (0)

Усі новини.

Наша кнопка


Якщо наш сайт був вам корисний, ви можете розмістити наш банер на своєму сайті.

Рибинська ЗОШ І-ІІІст.




Наші друзі


Холминський Будинок творчості

Корюківка Альянс3000

Крок за кроком.

Нові фото
Наше опитування
Хто Ви? Відвідувач нашого сайту.
Усього відповідей: 1453
Головна » Для вчителів » Тематичне планування

Образотворче мистецтво. II семестр. 4 клас
Образотворче мистецтво
II семестр


Тема 3: Край, де я хотів би побувати (4 год)

16 Передавання плановості відкритого простору за допомогою відмінності планів за світлотоном та кольором; введення у пейзажну композицію зображення тіней, що падають від об'єктів; колірна гама як засіб вираження настрою у пейзажі. Зимова казка.
17 Плановість у композиції; заповнення площини аркуша паперу; колір та світлотональні співвідношення у композиції. "Краще гір лише гори".
18 Створення морського пейзажу на основі знань про повітряну перспективу та колір у пейзажі; свідомий вибір теплого, холодного чи контрастного колориту; використання техніки роботи мазком для передавання настрою в пейзажі. Подорож до моря.
19 Архітектура середньовічного західноєвропейського міста; створення «фризової» композиції у техніці витинанки; колективна робота; кольорові контрасти та нюанси в композиції. Подорожуємо до Європи.
Тема 4: Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтві та архітектурі
(7 год)

20 Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтв); бесіда «Мистецькі вироби побуту»; стилізація як основа створення декоративного образу в ДПМ; узгодження силуетної форми, декору та кольору в декоративній композиції. Декоративно-ужиткове мистецтво. "Мистецькі вироби побуту".
21 Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису; декоративна стилізація рослинних форм; композиційне та колірне рішення творів петриківських майстрів. "Казкова квітка Петриківки".
22 Основа композиції в петриківському розписі; колір, колорит, декоративні елементи у композиції; створення ескізу розпису кухонної дощечки. "Подарунок для мами".
23 Бесіда "Традиції народної іграшки в Україні"; особливості декоративного образу, форма декоративної української глиняної іграшки. "Світ народної іграшки".
24 Архітектура як будівельне мистецтво; поняття про взаємозв'язок архітектури з природним середовищем та призначенням; основні принципи архітектури. Образ в архітектурі. "Кому належить будинок?"
25 Створення на основі асоціацій образу казкового будинку; узгодження декору з формою; організація роботи в парах; підсумкова виставка робіт із теми. "Чарівний будинок"
26 Підсумковий урок. Тематична робота. "Ліпимо диво-звіра".

Тема 5: У світі добра і краси (7 год)

27 Народне мистецтво витинанки; проста і складена витинанки; створення симетричної декоративної композиції. Чудернацька витинанка.
29 Асиметрична композиція у декоративному мистецтві; композиційна рівновага; доцільність використання декору у зображенні фантастичного образу. Казка і фантазія у народній творчості.
30 Портретні зображення у творах образотворчого мистецтва; особливості форми та пропорцій голови людини. Малюємо портрет.
31 Засоби створення виразного портретного образу казкового героя; портретна галерея казкових героїв. Портрет казкового богатиря.
32 Узагальнення знань про засоби досягнення художньої виразності у пейзажній композиції; створення пейзажної композиції у довільній техніці. "Свято весняної природи".
33 Створення декоративного панно; узагальнення знань про ескіз як підготовчий пошуковий начерк основного твору; поетапне створення і виконання декоративного панно в групах. "Земля веснянкою заквітла". Тематична композиція.
34 Вікторина «Про що і як розповідає художник»; підсумкова виставка творів. Підсумковий урок

Категорія: Тематичне планування | Додав: dvovukАвтор:
Переглядів: 1589 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша адреса

15321 Чернігівська обл.
Корюківський район
с. Рибинськ
вул. Зелена, 35
тл. 2-52-71
Email: dvovuk2@i.ua

Зараз в Україні
Увага! Увага!...
Ви на сайті
Погода в Рибинську
 
.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук

Copyright MyCorp © 2016 | Конструктор сайтів - uCoz